dimecres, 18 de juny del 2008

LA XERCOLÀ

3 comentaris:

Mireia Cantó i Pastor ha dit...

Caram! Ja veig que n'hi ha de burrera, ja!! Ens has posat totes les fotos de les festes de Gata...? jaja!

A seguir amb el projecte blog i... inserta un poc de text per contextualitzar-nos... Jo també estic per aquest mundillo, ja veus. Els primers posts van ser en valencià i ara m'he internacionalitzat (que amb això de la globalització... jaja).

Cuida't molt i ens veiem aquest estiuet, que em queden 7 dies (de 10 mesos) per Holanda.
Una abraçada!

exuberant ha dit...

Hola, acabem de descobrir la vostra pàgina, moltes gràcies per incloure’ns a nosaltres. Nosaltres a partir d'ara vos tindrem en conter en www.laxercola.blogspot.com

dj2_stanton ha dit...

Ieppa i les fotos de la microbancal-farfal2008 ¿ hi han ?

Jo si puc editare el que vasc gravar de mescles i ho putjare al youtube,

que vos pareix ?

Paco Bessó